Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

תעודת אחריות

אנו, קבוצת גולף א.ק. בע"מ, ח.צ. 510289564 (להלן: "החברה") מברכים אתכם על רכישת מזרן מרשת כיתן.

עם רכישת המזרן, החברה תספק לכם תקופת אחריות של 10 שנים כמפורט להלן: אחריות של שנה על המזרן (כולל ליבת המזרן ובדי הריפוד של המזרן), וכן תקופת אחריות מוגבלת של 9 שנים נוספות על ליבת המזרן, כמפורט להלן בתעודת אחריות זו ובכפוף לכל דין.

*** האחריות תהא תקפה רק בצירוף הוכחת קנייה ובתנאי שמגן המזרן לא הוסר ***

  1. אחריות מלאה בשנה הראשונה שלאחר קבלת המזרן (להלן: "האחריות המלאה"):

1.1.             בשנה הראשונה מיום קבלת המזרן על ידכם, החברה מתחייבת לתקן כל פגם שיתגלה במזרן, כתוצאה מתקלה בייצור שמקורה בחברה, ללא תמורה, באופן שישיב את המזרן למצב שהיה אלמלא הפגם (להלן: "התיקון בתקופת האחריות המלאה"). אם תידרש במסגרת התיקון בתקופת האחריות המלאה, החלפה של המזרן ו/או כל חלק ממנו, החברה תבצע את ההחלפה ללא תמורה.

1.2.             במקרה של פגם במזרן בשנה הראשונה מיום קבלת המזרן על ידכם, שנגרם כתוצאה מתקלה בייצור שמקורה בחברה, נציגי החברה יגיעו אליכם, ללא עלות, כדי לבדוק את הפגם ולתקנו. במידה ויש צורך, החברה תאסוף את המזרן, תתקן את הפגם ותחזיר את המזרן אליכם, ללא עלות.

1.3.             יצוין כי בתקופת האחריות המלאה אנו נהיה רשאים לדרוש מכם תמורה בגין התיקון ו/או הובלת המזרן ו/או החלפת המזרן במקרים הבאים, ובכפוף לכל דין:

1.3.1.        אם הפגם נגרם כתוצאה מכוח עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת המזרן.

1.3.2.        אם הפגם נגרם כתוצאה מזדון או רשלנות שלכם, לרבות שימוש בלתי הולם או בלתי סביר, פגמים אשר נגרמו          כתוצאה מכיפוף, גיהוץ על פני המזרן, חיתוך, מגע עם חומר ניקוי בעל אופי כימי, לכלוך (כתמים), אחסנה        במקום חשוף לשמש או ללחות, קירבה למקור חום וכדומה.

1.3.3.        אם הפגם נגרם כתוצאה מהפרת הוראות השימוש המופיעות מטה.

1.3.4.        אם הפגם נגרם כתוצאה מתיקון שנעשה במזרן בידי מי שלא הורשה לכך מטעמנו.

1.4.             עוד יצוין כי ככל שמקור הפגם במזרן הוא נזק מכוון שנגרם על ידכם, לא נהיה חייבים לבצע את התיקון בתקופת האחריות המלאה, או להחליף את המזרן ו/או חלקיו, בכפוף לכל דין.

  1. 2.       אחריות נוספת מוגבלת - אחריות לאחר תום השנה הראשונה מיום קבלת המזרן ועד 10 שנים מיום קבלת המזרן (להלן: "אחריות מותנית"):

2.1.             בתקופת האחריות המותנית, החברה תספק אחריות על ליבת המזרן בלבד (ולא על בדי הריפוד), ואינה מתחייבת להשיב את המזרן למצב שהיה אלמלא הפגם.

2.2.             במסגרת שירותי התיקונים שיינתנו על ידי החברה בתקופת האחריות המותנית (בין אם במסגרת הגעת נציגי החברה אליכם ו/או איסוף המזרן לתיקון), החברה תיגבה מכם דמי שירות ע"פ מחירון החברה (להלן: "דמי שירות"). במידה והתיקון כאמור יחייב הובלת המזרן למחסני החברה, יחויב הלקוח גם בדמי הובלה ע"פ מחירון החברה, נוסף על דמי השירות (לא ניתן להוביל את המזרן באופן עצמאי).

דמי השירות ודמי ההובלה ייקבעו ע"פ המחירון כפי שיהיה מעודכן במועד הרלוונטי במטה החברה. את המחירון ניתן יהיה לקבל בפנייה לשירות הלקוחות של החברה.

2.3.             החברה רשאית לא לחייב את הלקוח בדמי השירות ו/או בדמי ההובלה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

2.4.             החברה תהיה רשאית לדרוש מכם תמורה נוספת על דמי השירות ו/או דמי ההובלה בתקופת האחריות המותנית, אם הפגם נגרם כתוצאה מכל אחד מהגורמים המפורטים בסעיפים 1.3.1 עד 1.3.4 לעיל.

2.5.             החברה רשאית לשנות את תנאי האחריות המותנית מעת לעת, בכפוף לכל דין.

  1. תיקון או החלפה של המזרן אינם מאריכים את האחריות המלאה ו/או האחריות המותנית ואינם מתחילים תקופה חדשה של אחריות מלאה ו/או אחריות מותנית.
  2. טביעת גוף סבירה במשך השימוש במזרן איננה פגם והחברה לא תבצע תיקון ו/או החלפה בגינה.
  3. 5.       האחריות המלאה והאחריות המותנית לא תהיינה בתוקף אם הוסר מגן המזרן.

 

 

  1. הוראות שימוש, טיפול והחזקה במזרן:

6.1.             אסור לקפוץ על המזרן! הדבר עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למזרן.

6.2.             יש להניח את המזרן על בסיס מתאים ושטוח.

6.3.             יש לשמור על המזרן מאוורר ויבש ואין להרטיבו.

6.4.             מזרני כיתן הנם מסוג המזרנים שלא מצריכים היפוך (NON FLIP), אך מומלץ לסובבם (את החלק של הראש להעביר לרגלים) מעת לעת, כך תאריכו את אורך חייו של המזרן לשנים רבות יותר.

6.5.             יש לנקות את משטחי הבד בשואב אבק בלבד, להימנע משפשוף ולהקפיד על מרחק מינימאלי בין החלק השואב לבד הריפוד.

 

מזרני כיתן עשויים מחומרי גלם איכותיים ביותר ומיוצרים במפעלים המובילים בתחום. המזרנים עוברים תהליכי ביקורות קפדניים על מנת להבטיח ללקוחות כיתן מזרנים איכותיים ביותר. יחד עם זאת, טיפול נכון במזרן - עשוי לתרום רבות להארכת חיי המוצר.

 

בכל שאלה או בקשה אנו כאן בשבילכם, אל תהססו להתקשר.

 

אנו מאחלים לכם שינה ערבה, נוחה ובריאה.

לילה טוב!

ניתן ליצור איתנו קשר לשם קבלת שירות באמצעות 03-9000474

סגור
Loading
Go back to %1