Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שירות לקוחות
החלפות והחזרות

החלפות והחזרות

ביטול עסקה 

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 30 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר. 

אם תרצו לקבל החזר כספי בגין ביטול העסקה, עליכם לבטל את העסקה – תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר.  

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד האמור. 

התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים [ראו פרק ד' בתקנון]. 

אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה. 

במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס אשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.

אם אתם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, אתם תוכלו להודיע לנו על כך ונתאם איתכם מועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.

החלפות והחזרות

את הפריטים שרכשתם תוכלו להחליף או להחזיר בכל אחת מחנויות KITAN ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים).

לצפייה ברשימת החנויות המלאה.

 

כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות KITAN

  1. 1. יש להגיע עם הפריט לחנות KITAN הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה ברשת KITAN.
  2. 2. יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.

בחנויות ניתן:

    1. 2.1. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר [ראו פרק ד' בתקנון] 
    2. 2.2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה ברשת KITAN.  
    3. 2.3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. שימו לב: אם תרצו להחליף לפריט שונה או לאותו הפריט, בצבע או במידה שונים - במקרה ובו יהיה קיים פער במחיר בין האתר לחנות, תקבלו זיכוי לרכישה או לחלופין תתבקשו להשלים את התשלום למחירו של הפריט בחנות.

וגם…

  1. 1. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
  2. 2. לא ניתן להחזיר/להחליף פריט בודד שנרכש כחלק מסט/ערכה/מארז אלא רק את הסט/ערכה/מארז על כל פריטיהם.

לשאלות אנחנו זמינים עבורכם  במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון  073-7099999 או במייל  [email protected]




סגור
Loading
Go back to %1