Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

הזמנות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

היכנסו לאתר וליחצו על הכותרת ״התחבר״ מצד ימין למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (ניתן גם לבצע הזמנה ללא הרשמה).  היכנסו לפריטים שתרצו לרכוש, בחרו צבע ומידה והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לתשלום, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח ישלחו לכתובת המייל האישית שלכם.

 

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואתם לא מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כ"אורח".

ניתן יהיה בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

 

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "אזור אישי״ ובחרו ״הזמנות״.

לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת

״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לחברת השליחויות או לחנות שנבחרה, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

 

איך ניתן לוודא שקיבלתם את ההזמנה?

במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה המאשרת כי הזמנתכם התקבלה בהצלחה. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "אזור אישי״ ולבחור ״הזמנות״.

 

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באחת מהדרכים הבאות:

טלפון 073-7099999.

מייל- בכתובת [email protected]

או בצ'אט האתר

 

איך משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

במידה וההזמנה עדיין לא נשלחה, נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת הדרכים הבאות:

טלפון 073-7099999.

מייל- בכתובת [email protected]

או בצ'אט האתר

 

איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

טלפון 073-7099999.

מייל- בכתובת [email protected]

או בצ'אט האתר

סגור
Loading
Go back to %1