החלפות והחזרות

ביטול עסקה

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר, ובמקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, תוך 4 חודשים מהמועד האמור.
התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים, לחצו כאן
אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה.
במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.
אם אתם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, אתם תוכלו להודיע לנו על כך ונתאם איתכם מועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.

 

החלפות והחזרות

  1. אם ברצונכם  להחזיר את הפריט שרכשתם, אפשר לעשות זאת בלי בעיה באמצעות דואר ישראל (למעט כריות שינה ושמיכות).
    * שימו לב: כריות שינה  ושמיכות ניתן להחליף/להחזיר בכל אחת מחנויות כיתן בלבד.
    כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות כיתן ברחבי הארץ.
    לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.

כך תחזירו פריט באמצעות דואר ישראל (למעט כריות שינה ושמיכות)

  1. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו בצירוף חשבונית הקניה.
    כתובת למשלוח:
    קבוצת גולף א.ק. בע"מ
    רחוב המלאכה 5
    אזור התעשייה פולג
    תא דואר 420
    נתניה 4250540
  2. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.
  3. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, אנחנו ניצור איתכם קשר. אם עברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא.

 

כך תחזירו ותחליפו פריט דרך חנויות כיתן

יש להגיע עם הפריט לחנות כיתן הקרובה אליכם, עד 14 יום מיום קבלתו בצירוף חשבונית הקניה.

בחנויות ניתן:

  1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות.
  2. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן
  3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. שימו לב: אם תרצו להחליף לפריט שונה או לאותו הפריט, בצבע או במידה שונים - במקרה ובו יהיה קיים פער במחיר בין האתר לחנות, תקבלו זיכוי לרכישה או לחלופין תתבקשו להשלים את התשלום למחירו של הפריט בחנות.

וגם…

  1. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
  2. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/מארז אלא רק את הערכה/מארז על כל פריטיהם.

 

לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 077-6047122 או במייל support@kitan.co.il